본문 바로가기
음악앨범

Falling (Le Blanc and Carr) 가사번역

by DIY연구소 2022. 11. 3.

https://youtu.be/qNxZ201XXkw

 

Falling (Le Blanc and Carr)

I think about winter when I was with her
And the snow was falling down
Warmed by the fire I love being by her
When there's no one else around
And I'm falling woah, I'm falling
I'm falling in love with you


그녀와 함께했던 겨울을 생각해요.
눈이 내리고 있었어요.
따뜻한 불가에서 그녀의 곁에 있는 것이 좋았었지요.
우리 둘 뿐 아무도 없었어요.
그리고 난 사랑에 빠지고 있네요.
나는 당신과 사랑에 빠져있어요.


I think about summer my head was swimming
You wrote my name in the sand
We walked together hoping forever
Please don't let go off my hand
Cause I'm falling, woah, I'm falling
I'm falling in love with you


​수영하던 그 여름을 생각해요.
당신은 모래 위에 나의 이름을 썼고
우리는 이 사랑이 영원하길 바라며 같이 걸었어요.
제발 내 손을 놓지 말아요.
왜냐면 난 사랑에 빠지고 있거든요.
나는 당신과 사랑에 빠져있어요. ​


The fall and the springtime
Were like in between time
You're here and then you're gone away
Woah I just wanted to say
Won't you please, please stay
Cause I'm falling, woah, I'm falling
I'm falling in love with you


가을과 봄은 사이사이에 있는 시간과 같아요.
당신은 여기에 있었는데 지금은 멀리 가버렸잖아요.
내가 정말 하고 싶은 말은
제발 제발 여기에 머물러 줘요.
왜냐면 나는 사랑에 빠지고 있거든요.
나는 당신과 사랑에 빠져있어요.​


Woah, I'm falling
Yes, I'm falling
Woah, I'm falling in love with you


나는 사랑에 빠지고 있거든요.
나는 사랑에 빠지고 있거든요.
나는 당신과 사랑에 빠져있어요.​


In love with you
ln love with you
ln love with you


당신을 사랑하고 있어요.

댓글