본문 바로가기
음악앨범

But I Do (Clarence Henry) 가사번역

by DIY연구소 2022. 11. 3.

https://youtu.be/1A9jRa7uwJc

 

But I Do (Clarence Henry)

I don't know why I love you but I do  
I don't know why I cry so but I do 
l only know I'm lonely and that I want you only 
I don't know why I love you but I do 


왜 당신을 사랑하는지 모르지만 난 당신을 사랑해요
왜 내가 그렇게 우는지 모르지만 난 울어요
난 내가 외롭다는것과 내가 당신만을 원한다는것을 알아요
왜 당신을 사랑하는지 모르지만 난 당신을 사랑해요


I can't sleep nights because I feel so restless 
I don't know what to do, I feel so helpless 
And since you've been away, I cry both night and day
I don't know why I love you but I do 


난 밤에 잠을 잘 수 없어요 어쩔줄 모르기 때문이죠
뭘 해야할지 모르겠어요. 내가 너무 무력하게 느껴져요
그리고 당신이 멀리 있으면, 난 밤낮으로 울었어요
왜 당신을 사랑하는지 모르지만 난 당신을 사랑해요


My days have been so lonely 
My nights have been so blue 
I don't know how I spend it, but I do 


낮시간은 너무 외롭고 
밤은 너무 우울해요
왜 그렇게 보내는지 모르지만 난 당신을 사랑해요


Each night I sit alone and tell myself 
That I will fall in love with someone else 
Guess I'm wasting time but I've got to clear my mind 
I don't know why I love you but I do.


매일 밤 난 혼자 앉아서 나에게 이렇게 이야기하죠
난 다른 누군가와 사랑에 빠지게 될꺼라고
난 시간을 허비하고 있고 내 마음을 정리해야할것 같아요
왜 내가 당신을 사랑하는지 모르지만 난 당신을 사랑해요.

댓글