본문 바로가기
음악앨범

You're my best friend (Queen) 가사번역

by DIY연구소 2022. 11. 3.

https://youtu.be/HaZpZQG2z10

 

You're my best friend (Queen)

Ooh, you make me live
넌 날 살게 해
Whatever this world can give to me, its you
이 세상이 내게 뭘 줄 수 있다면 그건 너야
You're all I see, ooh, you make me live now, honey
내가 볼 수 있는 건 너뿐, 오, 넌 날 지금 살게 해
Ooh, you make me live
오, 넌 날 살게 해
Ooh, you're the best friend that I ever had
넌 내가 사귄 최고의 친구
I've been with you such a long time
아주 오랫동안 너와 있었지
You're my sunshine and I want you to know that my feelings are true
넌 나의 햇빛 그리고 내 느낌이 진실인 걸 네가 아는지 알고 싶어
I really love you, oh, you're my best friend
널 정말 사랑해, 오, 넌 나의 최고의 친구야
Ooh, you make me live
오, 넌 날 살게 해
Ooh, I've been wandering 'round but I still come back to you
난 방황했지만 여전히 너에게 돌아오지 
In rain or shine you've stood by me girl
비고 오나 햇빛이 뜨나 넌 내 옆에 있었지 
I'm happy at home, you're my best friend
난 집에 있는 게 행복해, 넌 내 최고의 친구야
Ooh, you make me live
넌 날 살게 해
Whenever this world is cruel to me I got you to help me forgive
이 세상이 내게 잔인하게 굴 때마다 넌 내가 용서하도록 도와줘
Ooh, you make me live now honey, ooh, you make me live
지금 넌 날 살게 해
Oh, you're the first one
네가 첫 번째야
When things turn out bad, you know I'll never be lonely
상황이 안 좋을 때 난 외롭지 않을 거야
You're my only one and I love the things, I really love the things that you do
넌 나만의 사람 그리고 네가 하는 일들을, 그 일들을 정말 사랑해
Oh, you're my best friend, ooh, you make me live
넌 나의 최고의 친구, 날 살게 해
Oh, you're my best friend, ooh, ooh, you're my best friend, 
넌 나의 최고의 친구
Ooh, you make me live
넌 날 살게 해
Ooh, you're my best friend.
넌 나의 최고의 친구.

댓글