본문 바로가기
음악앨범

CHRISTIAN (지올팍) 가사번역

by DIY연구소 2023. 4. 16.

https://youtu.be/db1T6cARYiY

CHRISTIAN (Zior Park).mp3
8.44MB


CHRISTIAN (지올팍)

Money makes me feel better
You told me it was a ticket to hell
Okay, how come?
Do you think that I'm a devil?
Sex makes me feel better
How could you judge me?
I know you don't deserve to
Now you act like a pharisee

돈은 나를 기분 좋게 만들어주지
하지만 네가 말했듯이,
그것은 지옥으로 가는 티켓이라고
왜 그런 거니?
넌 나를 악마로 생각하니?
섹스는 나를 기분 좋게 만들어줘
어떻게 나를 판단할 수 있어?
당신은 그럴 자격이 없다는 걸 알아
이젠 바리새인처럼 행동하는구나

When I was poor
My mom was stressed out
Now look, money made me
A good boy to my mom
When I was poor
I was like a hungry fox
Now look, I saved a lotta
Buddies from the basement
I just bought a christian
It's blinging on my body
I'm toasting with celebrities
At the same bar
Hey, pretty
Do you wanna fuck with me?
That's no problem
But Sunday morning is coming
I gotta go to church

내가 가난했을 때
우리 엄마는 스트레스를 받았었지
하지만 지금은, 돈 덕분에
엄마 눈에서 착한 아들이 되었어
내가 가난했을 때
나는 배고픈 여우처럼 살았지
하지만 지금은,
지하실에서 벗어난 많은 친구들을 구해줬어
난 방금 기독교를 샀어
내 몸에 반짝이는데
나는 유명인들과 함께 건배해
같은 바에서
이쁜이야
나랑 섹스하고 싶어?
문제없어
하지만 일요일 아침이 오고 있어
교회에 가야해

I'm still fucking christian
Though I'm wearing new "christian"
You should check my algorithm
It's not much different from the old me
I'm still fucking christian
Though I'm wearing new "christian"
You should check my algorithm
It's not much different from the old me
I'm still fucking christian

내가 여전히 기독교인이라 해도
새로 산 "크리스천"을 입고 있어도
내 알고리즘을 확인해봐
옛날의 나랑 그렇게 다르지 않아
내가 여전히 기독교인이라 해도
새로 산 "크리스천"을 입고 있어도
내 알고리즘을 확인해봐
옛날의 나랑 그렇게 다르지 않아
내가 여전히 기독교인이야

I'm still fucking christian
I'm still fucking
Stinky smell's stuck in my room
Even after I took a shower
How can I erase it
Where's the origin?
Hey Mr. I'm talking about you
What's funny? seriously?
You feel this disgusting smell
I think it's from your stinky breath
Street people, you think you're smart
You think you got no god
But I know you worship yourself
What a stupid god!
Is your god a liar?
Your god is so outrageous
You would better die

저는 여전히 성경적인 믿음을 가지고 있습니다
저는 여전히 엿 같아요
내 방에 끼어있는 냄새가 너무 심합니다
샤워를 해도 여전히 냄새가 나요
어디서 나왔는지 모르겠어요
저기요, 당신한테 말하고 있어요
뭐가 그렇게 웃긴거죠? 진지하게요
이 역겨운 냄새를 맡으시잖아요
그것은 당신의 침 냄새가 나는 것 같아요
거지같은 사람들, 당신들은 똑똑하다 생각하죠
신이 없다고 생각하죠
하지만 나는 당신들이
자신만의 신을 숭배한다는 것을 알아요
어리석은 신이죠!
당신의 신은 거짓말쟁이인가요?
당신의 신은 지독하네요
당신은 죽어버리는게 낫겠어요

I just bought a christian
It's blinging on my body
I'm toasting with celebrities
At the same bar
Hey pretty, do you wanna fuck with me?
That's no problem
But Sunday morning is coming
I gotta go to church

난 방금 크리스찬을 샀어요
그것은 내 몸에서 반짝이고 있어요
나는 유명인들과 함께 건배해요
같은 바에서
아가씨, 나랑 섹스하지 않을래?
그건 문제 없어요
하지만 일요일 아침이 다가오고 있어요
교회에 가야 해요

I'm still fucking christian
Though I'm wearing new "christian"
You should check my algorithm
It's not much different from the old me
I'm still fucking christian
Though I'm wearing new "christian"
You should check my algorithm
It's not much different from the old me
I'm still fucking christian
I'm still fucking christian
I'm still fucking

저는 여전히 성경적인 믿음을 가지고 있습니다
새로운 "크리스찬"을 입고 있지만
내 알고리즘을 확인해보세요
예전의 나와 별반 다르지 않아요
저는 여전히 성경적인 믿음을 가지고 있습니다
새로운 "크리스찬"을 입고 있지만
내 알고리즘을 확인해보세요
예전의 나와 별반 다르지 않아요
저는 여전히 성경적인 믿음을 가지고 있습니다
저는 여전히 성경적인 믿음을 가지고 있습니다
저는 여전히 엿 같아요

Oh, lord, forgive my people
I didn't know what I've done
Oh, lord, look at my finger
Dirt is stuck in my nails
Oh, lord, please clean my tongue
It's covered by pukes and phlegms
Oh mom, now I get it why you told me
That you wanna go back
When I was a child
I'm still fucking christian.

오, 주님, 용서해 주십시오
내가 무엇을 저지른지 몰랐습니다
오, 주님, 제 손가락을 보세요
톱니바퀴에 땀이 맺혀 있습니다
오, 주님, 제 혀를 깨끗이 해 주세요
메스꺼움과 가래로 덮여 있습니다
오, 엄마, 이제 왜 그랬는지 알겠습니다
어릴 적 당신이 돌아가고 싶다고
말씀하셨던 이유를요
그래도 저는 여전히 기독교인입니다.

댓글