본문 바로가기
음악앨범

All I Have To Do Is Dream (Everly Brothers) 가사번역

by DIY연구소 2022. 12. 1.

https://youtu.be/tbU3zdAgiX8

 

All I Have To Do Is Dream (Everly Brothers)

I want you in my arms, when
I want you and all your charms
Whenever I want you All I have
to do is dream dream dream, dream

When I feel blue in the night
and I need you to hold me tight.
Whenever I want you
All I have to do is dream

I can make you mine,
Taste your lips of wine
anytime night of day
Only trouble is, gee whiz,
I'm dreamin' my life away
I need you so that I could die
I love you so
and that is why whenever I want you
All I have to do is dream
All I have to do is dream
 
당신을 안고 싶을때
당신과 당신의 매력을 원할때
내가 당신을 원할때마다
내가 할 수 있는건 꿈꾸는것 뿐

밤에 기분이 우울해질때
당신이 날 꼭 안아주는게 필요해요
당신을 원할때마다
내가 할 수 있는건 꿈꾸는것 뿐

당신을 내사랑으로 만들수도 있고
밤낮 언제라도 와인같은 당신의 입술을
맛볼수 있어요
한가지 문제점이라면 , 이런 휭하니,
꿈꾸면서 내 일생이 사라진다는거죠
죽기까지 당신이 필요해요
너무 당신을 사랑한다는것
그게 바로 이유죠..
내가 당신을 원할때마다
내가 할 수 있는건 꿈꾸는것 뿐

댓글