본문 바로가기
음악앨범

I Gotta Be Me (Sammy Davis Jr.) 가사번역

by DIY연구소 2022. 10. 27.

https://youtu.be/oaalq3RYAyw

I Gotta Be Me (Sammy Davis Jr).mp3
6.74MB


I Gotta Be Me (Sammy Davis Jr.)

Whether I'm right or whether I'm wrong
Whether I find a place in this world or never belong
I gotta be me, I've gotta be me
What else can I be but what I am

내가 옳든 그르든
내가 이 세상에서 장소를 찾든, 아니면 영원히 속하지 않든
내가 나야, 내가 나야
나 말고 다른 게 뭐가 있겠어

I want to live, not merely survive
And I won't give up this dream
Of life that keeps me alive
I gotta be me, I gotta be me
The dream that I see makes me what I am

나는 단지 살아남는 것이 아니라 살고 싶어.
그리고 나는 이 꿈을 포기하지 않을 거야.
나를 살아있게 하는 삶
내가 나야, 내가 나야
내가 보는 꿈은 나를 지금의 나로 만들지

That far-away prize, a world of success
Is waiting for me if I heed the call
I won't settle down, won't settle for less
As long as there's a chance that I can have it all

저 멀리 있는 상, 성공의 세계
내가 그 부름에 귀를 기울이면 나를 기다리지.
난 정착하지 않을 거야, 더 적은 것에 정착하지 않을 거야.
내가 모든 것을 가질 수 있는 기회가 있다면

I'll go it alone, that's how it must be
I can't be right for somebody else
If I'm not right for me
I gotta be free, I've gotta be free
Daring to try, to do it or die
I've gotta be me

나 혼자 갈 거야, 그렇게 될 거야.
난 다른 사람에게 적합할 수 없어
내가 맞지 않으면
난 자유로워져야 해, 난 자유로워져야 해
감히 시도하거나, 해내거나, 죽거나.
난 내가 되어야 해

I'll go it alone, that's how it must be
I can't be right for somebody else
If I'm not right for me
I gotta be free, I just gotta be free
Daring to try, to do it or die
I gotta be me

나 혼자 갈 거야, 그렇게 될 거야.
난 다른 사람에게 적합할 수 없어
내가 맞지 않으면
난 자유로워져야 해, 난 자유로워져야 해
감히 시도하거나, 해내거나, 죽거나.
난 내가 되어야 해.

댓글