본문 바로가기
음악앨범

One (이소정. Friends ST.) 가사번역

by DIY연구소 2023. 11. 15.

https://youtu.be/_tBTlA2r8Gg?si=a_WSevlkiFFrxMsj

One (Friends OST 이소정).mp3
9.90MB


One (이소정. Friends ST.)

When I saw you for the first time
I knew you were the one
You didn't say a word to me
But love was in the air

당신을 처음 봤을 때
난 당신이 그 사람이라는 걸 알았어요
당신은 내게 한마디도 하지 않았어요
하지만 사랑은 공기 중에 있었죠

Then you held my hand
Pulled me into your world
From than on my life has changed for good
Now are never feel lonely again
Cuz you are in my life

그리고 당신이 내 손을 잡아
나를 당신의 세계로 끌어들였죠
그 후로 내 인생은 좋게 바뀌었어요
이제 다시는 외롭지 않아요
왜냐하면 당신이 나의 삶에 있기 때문이죠

Love How can I explain to you
The way I feel inside when I think of you
I thank you for everything that you show me
Don't you ever forget that I love you

사랑 내가 당신에게 어떻게 설명할 수 있을까요
당신을 생각할 때 내 마음처럼
당신이 보여 주는 모든 것에 감사합니다
내가 당신을 사랑한다는 것을 절대 잊지 마세요

Loves I know that someday will soon
You'll be right next to me
Holding me so tight so I will always be yours
All the we can't be together now
Remember I am here for you
When I know you're there for me

사랑들 나는 그날이 곧 올 거라는 것을 알아요
당신은 바로 내 옆에 있을 거예요
나를 꼭 안아줘요 그래서 내가 언제나 당신 것이 되도록
우리가 지금 함께 할 수 없는 모든 것을
내가 당신을 위해 여기 있다는 것을 기억해요
당신이 나를 위해 그곳에 있다는 걸 알았을 때

Whenever I'd long to be with you
I just close my eyes and pretend you're hear
I see you, I touch you, I feel you, I will
Nothing can ever change feel inside

당신과 함께 있고 싶을 때마다
난 그냥 눈을 감고 당신이 듣는 척해요
난 당신을 보고 만지고 느끼고 그럴 거예요
내면의 느낌을 바꿀 수 있는 것은 아무것도 없어요

How long must I be far away from you
I don't know, too but I know we are one

얼마나 멀리 떨어져 있어야 하나요
나도 몰라요 하지만 나는 우리가 하나라는 걸 알아요.

댓글