본문 바로가기
음악앨범

Don't let me be misunderstood (Santa Esmeralda) 가사번역

by DIY연구소 2023. 11. 13.

https://youtu.be/uvXeeus94GY?si=8PUmhdjcpGqhrU2r

Don't Let Me Be Misunderstood (Santa Esmeralda).mp3
7.08MB


Don't let me be misunderstood (Santa Esmeralda)

Baby, do you understand me now
내 사랑, 당신은 이제 날 이해하나요
Sometimes I feel a little mad
가끔씩 조금은 불쾌감을 느껴
Well, don't you know that no-one alive
글쎄, 아시다 시피 살아 있는 사람이
Can always be an angel
항상 천사일 수는 없어요
When things go wrong I seem to be bad
일이 잘 안될 때는 나도 기분이 안 좋아
I'm just a soul who's intentions are good
나는 그냥 그 목적이 선한 영혼일 뿐이며
Oh, Lord please, don't let me be misunderstood
오, 신이시여 제발, 저를 오해하지 마세요

If I seem edgy, I want you to know
내가 예민했다고 보이면, 당신이 이해해 줬으면 해요
That I never meant to take it out on you
그것은 내가 결코 의도하지 않았던 것이지요
Life has it's problems and and I've got my share
인생에는 문제가 있고 나는 내 몫이 있지요
And that's one thing I never meant to do
그리고 그것은 내가 결코 의도하지 않았던 일이지요
'Cause I love you
왜냐면 난 당신을 사랑하니까요
Baby, don't you know I'm just human
내 사랑, 아시다시피 난 단지 인간일 뿐이에요
And I've thoughts like any other man
그리고 나는 다른 사람 같은 생각을 갖고 있어요
And sometimes I find myself alone and regretting
가끔씩 나 자신이 외롭고 후회하기도 하죠
Some foolish thing, some foolish thing I've doen
어떤 어리석은 일, 내가 끝난 어리석은 일
But I'm just a soul who's intentions are good
나는 그냥 그 의도가 선한 영혼일 뿐이죠
Oh Lord, please don't let me be misunderstood
오 신이시여, 제발 저를 오해하지 마세요

'Cause I'm just a soul who's intentions are good
나는 단지 그 의도가 선한 영혼일 뿐이죠
Oh Lord, please don't let me be misunderstood
오 신이시여, 제발 저를 오해하지 말아 주세요
Oh Lord, don't let me be misunderstood
오 신이시여, 저를 오해하지 말아주세요
Don't let me be, don't let me be misunderstood
저한테 그러지 마세요, 저를 오해하지 말아 주세요
No, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no
노, 노, ~

'음악앨범' 카테고리의 다른 글

사랑과 영혼 (클론)  (0) 2023.11.18
One (이소정. Friends ST.) 가사번역  (0) 2023.11.15
화장을 고치고 (왁스)  (0) 2023.11.04
인형의 꿈 (러브홀릭)  (0) 2023.11.04
Once Upon A Time In The West (Ennio Morricone)  (0) 2023.11.02

댓글