본문 바로가기
음악앨범

Unstoppable (Sia) 가사번역

by DIY연구소 2024. 4. 29.

https://youtu.be/YaEG2aWJnZ8?si=JgHNVHDQcGPJX7ah

Unstoppable (Sia).mp3
8.66MB


Unstoppable (Sia)

All smiles, I know what it takes to fool this town. I'll do it 'til the sun goes down and all through the night time. Oh yeah

모든 미소, 이 마을을 속이려면 무엇이 필요한지 알아. 해가 질 때까지 그리고 밤새도록 할거야. 오 예

Oh yeah, I'll tell you what you wanna hear. Leave my sunglasses on while I shed a tear. It's never the right time. Yeah, yeah.

오 예, 당신이 듣고 싶은 말을 할게요. 내가 눈물을 흘리는 동안 내 선글라스를 두고. 결코 적절한 때가 아니다. 예, 예

I put my armor on, show you how strong how I am. I put my armor on, I'll show you that I am.

갑옷을 입고 내가 얼마나 강한지 보여줘. 내 갑옷을 입고, 내가 당신에게 보여줄 것입니다

I'm unstoppable. I'm a Porsche with no brakes. I'm invincible. Yeah, I win every single game.

나는 멈출 수 없다. 나는 브레이크 없는 Porsche. 난 무적이야. 그래, 난 매 경기 이기고 있어.

I'm so powerful. I don't need batteries to play. I'm so confident. Yeah, I'm unstoppable today.

난 너무 강력해. 게임에 배터리가 필요하지 않습니다. 난 너무 자신있어. 그래, 난 오늘 멈출 수 없어

Unstoppable today. Unstoppable today. Unstoppable today. I'm unstoppable today.

오늘도 막을 수 없다. 오늘도 막을 수 없다. 오늘도 막을 수 없다. 나는 오늘 멈출 수 없다.

Break down, only alone I will cry on out. You'll never see what's hiding out. Hiding out deep down. Yeah, yeah.

무너져라, 오직 혼자만이 나는 외칠 것이다. 당신은 무엇이 숨어 있는지 절대 볼 수 없을 것입니다. 깊숙이 숨어. 예, 예.

I know, I've heard that to let your feelings go. Is the only way to make friendships grow. But I'm too afraid now. Yeah, yeah.

알아요, 당신의 감정을 풀어주기 위해 그런 말을 들었습니다. 우정을 키울 수 있는 유일한 방법은. 하지만 난 지금 너무 두려워. 예, 예.

I put my armor on, show you how strong how I am. I put my armor on, I'll show you that I am.

갑옷을 입고 내가 얼마나 강한지 보여줘. 내 갑옷을 입고, 내가 당신에게 보여줄 것입니다

I'm unstoppable. I'm a Porsche with no breaks. I'm invincible. Yeah, I win every single game.

나는 멈출 수 없다. 나는 쉬지 않는 Porsche. 난 무적이야. 그래, 난 매 경기 이기고 있어

I'm so powerful. I don't need batteries to play. I'm so confident. Yeah, I'm unstoppable today.

난 너무 강력해. 게임에 배터리가 필요하지 않습니다. 난 너무 자신있어. 그래, 난 오늘 멈출 수 없어.

Unstoppable today. Unstoppable today. Unstoppable today. I'm unstoppable today. Unstoppable today. Unstoppable today. Unstoppable today. I'm unstoppable today.

오늘도 막을 수 없다. 오늘도 막을 수 없다. 오늘도 막을 수 없다. 나는 오늘 멈출 수 없다. 오늘도 막을 수 없다. 오늘도 막을 수 없다. 오늘도 막을 수 없다. 나는 오늘 멈출 수 없다.

I put my arm around, show you how strong I am. I put my arm around, I'll show you that I am.

내 팔을 두르고 내가 얼마나 강한지 보여줘. 나는 내 팔을 두르고 당신에게 내가 있음을 보여줄 것입니다.

I'm unstoppable. I'm a Porsche with no breaks. I'm invincible. Yeah, I win every single game.

나는 멈출 수 없다. 나는 쉬지 않는 Porsche. 난 무적이야. 그래, 난 매 경기 이기고 있어.

I'm so powerful. I don't need batteries to play. I'm so confident. Yeah, I'm unstoppable today.

난 너무 강력해. 게임에 배터리가 필요하지 않습니다. 난 너무 자신있어. 그래, 난 오늘 멈출 수 없어

Unstoppable today. Unstoppable today. Unstoppable today. I'm unstoppable today.

오늘도 막을 수 없다. 오늘도 막을 수 없다. 오늘도 막을 수 없다. 나는 오늘 멈출 수 없다.

Unstoppable today. Unstoppable today. Unstoppable today. I'm unstoppable today.

오늘도 막을 수 없다. 오늘도 막을 수 없다. 오늘도 막을 수 없다. 나는 오늘 멈출 수 없다.

댓글