본문 바로가기
음악앨범

I can only imagine (Mercy Me 가사번역)

by DIY연구소 2022. 11. 4.

https://youtu.be/fLNvHIWVnpE

 

I can only imagine (Mercy Me) 

I can only imagine
난 상상만 할 뿐이죠 
What it will be like 
그 기분이 어떠할지 
When I walk by Your side 
당신의 옆에서 걷게 될 때 
I can only imagine 
난 상상만 할 뿐이죠 
What my eyes will see 
내 눈이 무엇을 보게 될지 
When Your face is before me 
당신의 얼굴이 내 앞에 있을 때 
I can only imagine
난 상상만 할 뿐이죠 
I can only imagine 
난 상상만 할 뿐이죠
Surrounded by Your glory
당신의 영광에 둘러싸였을 때 
What will my heart feel 
내 가슴이 어떻게 느낄까요 
Will I dance for You Jesus 
내가 당신을 위해 춤을 출까요 
Or in awe of you be still 
아니면 경외함으로 움직이지도 못할까요 
Will I stand in Your presence 
내가 당신의 앞에 서있을수 있을까요 
Or to my knees will I fall
아니면 무릎을 꿇게 될까요
Will I sing hallelujah
내가 할렐루야를 부를까요
Will I be able to speak at all 
내가 말이라도 할 수 있을까요
I can only imagine
난 상상만 할 뿐이에요 
I can only imagine 
난 상상만 할 뿐이에요
I can only imagine 
난 상상만 할 뿐이죠 
When that day comes
그 날이 올 때를 
And I find myself standing in the sun 
그리고 내가 태양 아래 서있음을 발견할때
I can only imagine 
난 상상만 할 뿐이죠.
When all I will do is forever 
내가하는 모든 것은 영원히 
Forever worship You 
영원히 당신을 예배하는 것일뿐
I can only imagine yeah 
난 상상만 할 뿐이에요 
I can only imagine 
난 상상만 할 뿐이에요
Surrounded by Your glory
당신의 영광에 둘러싸였을 때 
What will my heart feel 
내 가슴이 어떻게 느낄까요 
Will I dance for You Jesus 
내가 당신을 위해 춤을 출까요 
Or in awe of you be still 
아니면 경외함으로 움직이지도 못할까요 
Will I stand in Your presence 
내가 당신의 앞에 서있을수 있을까요 
Or to my knees will I fall
아니면 무릎을 꿇게 될까요
Will I sing hallelujah
내가 할렐루야를 부를까요
Will I be able to speak at all 
내가 말이라도 할 수 있을까요
I can only imagine yeah
난 상상만 할 뿐이에요 
I can only imagine 
난 상상만 할 뿐이에요
Surrounded by Your glory
당신의 영광에 둘러싸였을 때 
What will my heart feel 
내 가슴이 어떻게 느낄까요 
Will I dance for You Jesus 
내가 당신을 위해 춤을 출까요 
Or in awe of you be still 
아니면 경외함으로 움직이지도 못할까요 
Will I stand in Your presence 
내가 당신의 앞에 서있을수 있을까요 
Or to my knees will I fall
아니면 무릎을 꿇게 될까요
Will I sing hallelujah
내가 할렐루야를 부를까요
Will I be able to speak at all 
내가 말이라도 할 수 있을까요
I can only imagine yeah
난 상상만 할 뿐이에요 
I can only imagine yeah
난 상상만 할 뿐이에요.
I can only imagine yeah
난 상상만 할 뿐이에요 
I can only imagine 
난 상상만 할 뿐이에요.
I can only imagine yeah
난 상상만 할 뿐이에요 
I can only imagine 
난 상상만 할 뿐이에요
I can only imagine 
난 상상만 할 뿐이죠.
When all I will do is forever 
내가하는 모든 것은 영원히 
Forever worship You 
영원히 당신을 예배하는 것일뿐
I can only imagine
난 상상만 할 뿐이에요.

댓글