본문 바로가기
음악앨범

Could I love You any more 가사번역

by DIY연구소 2022. 11. 4.

https://youtu.be/6oQ5AXLCk-U

 

Could I love You any more (Renee Dominique)

Full moon, bedroom, stars in your eyes 
보름날, 침실, 별들이 당신의 눈에 있어요. 
Last night, the first time that I realized 
어젯밤, 제가 처음으로 깨날은 건 
The glow between us felt so right 
우리 사이의 불빛이 좋게 느껴졌다는 거예요. 
We sat on the edge of the bed and you said 
우리는 침대 가장자리에 앉았고 당신은 말했죠
I never knew that I could feel this way
이렇게 감정을 느끼게 될 줄은 몰랐어요
Love today can be so difficult 
오늘의 사랑은 너무 어려울 수 있죠.
But what we have I know is different 
하지만 내가 아는 사랑은 달라요.
Cause when I'm with you the world stops turning 왜냐하면 당신과 함께 있으면 시간이 멈추어 버리니까요
Could I love you any more? 
제가 당신을 더 사랑해도 될까요? 
Could I love you any more? 
제가 당신을 더 사랑해도 될까요? 
Could I love you any more? 
제가 당신을 더 사랑해도 될까요? 
Sunrise, time flies, feels like a dream 
해가 뜨고 시간은 빨리 흘러요, 마치 꿈처럼 느껴져요. 
Being close inhaling hard to believe 
믿기 힘들 정도로 가까이에서 숨을 쉬고 있죠. 
Seven billion people in the world 
전 세계 70 억명 중에서
Finding you is like a miracle  
당신을 찾아낸 것은 기적 이죠. 
Only this wonder remains 
오직 이 경이로움 만이 남아 있죠. 
Could I love you any more? 
제가 당신을 더 사랑해도 될까요? 
Could I love you any more? 
제가 당신을 더 사랑해도 될까요? 
Could I love you any more? 
제가 당신을 더 사랑해도 될까요? 
Softly, Slowly, Love unfolding 
부드럽고 천천히 사랑이 펼쳐지고 있어요.
Could this love be true? 
이 사랑이 사실일까요?
Could I love you any more? 
제가 당신을 더 사랑해도 될까요? 
Could I love you any more? 
제가 당신을 더 사랑해도 될까요? 
Could I love you any more? 
제가 당신을 더 사랑해도 될까요? 
Could I love you any more? 
제가 당신을 더 사랑해도 될까요? 
The question's rhetorical
그 질문은 수사 학적이에요
Could I love you any more?
제가 당신을 더 사랑해도 될까요? 
Oh, this feels phenomenal 
오. 이건 경이로운 느낌이에요
Could I love you any more?
제가 당신을 더 사랑해도 될까요?
Love is all there is
사랑은 있는 전부이죠
Could I love you any more? 
제가 당신을 더 사랑해도 될까요? 
It's inexhaustible
사랑은 무한합니다 
Could I love you any more? 
제가 당신을 더 사랑해도 될까요?
Oh, love's unstoppable
오, 사랑은 막을 수 없어요
Could I love you any more? 
제가 당신을 더 사랑해도 될까요? 
Love is all there is
사랑은 있는 전부이죠
Softly, Slowly, Love unfolding 
부드럽고 천천히 사랑이 펼쳐지고 있어요. 
Could this love be true?
이 사랑이 사실일까요?
Could I love you any more? 
제가 당신을 더 사랑해도 될까요? 
Could I love you any more? 
제가 당신을 더 사랑해도 될까요? 
Could I love you any more? 
제가 당신을 더 사랑해도 될까요?

댓글